onsdag 21. mars 2012

Nytt kjøkken, del 3: Utsikten fra sofakroken



I dag har vi fått malt et siste strøk på de fleste stammene. Står igjen noe, men det haster ikke like mye der det ikke skal opp dører. Så var det opp med dørene igjen. NEDTUR! Får nesten vondt av å se de brune dørene igjen. Men jeg vet jo innerst inne at stammene nå nesten er ferdige, dørene er malt i kantene og vi er enda et skritt nærmere målet. Jeg skal ha venninnene på besøk om to dager, så pri 1 var å få sjult litt av det som står i skapene. Jeg elsker nemlig å ha skapene fulle av matvarer og diverse. Skal endel til for å spise oss ut av skuffer og skap :)



Selv om jeg nå ligger utslitt i sofaen angrer jeg ikke på at vi satt i gang. Jeg er bare veldig glad for at vi ikke visste hva vi bega oss ut på. Kanskje jeg fortrengte det, for jeg har da malt et helt kjøkken for noen år tilbake.

Tv'en ruver foran kjøkkenet på bildet, men den er ikke like dominerende i virkeligheten. Allikevel passer den dårlig inn der den står nå. Prosjektet etter maling blir å rive kjøkkenøya bak tv'en. Sette opp en lettvegg og ha benk og bord på kjøkkenet fremfor barkrakker som vi har i dag. Jeg gleder meg. Nå må jeg bare tenke ut om vi skal ha hel eller halv vegg. Som en venninne så smart påpekte tar vi jo bort litt lys ved å gå for hel vegg. Men det er kanskje greit til fordel for å kunne sjule rot på kjøkkenet og få en koselig kjøkkenkrok med puter og stasj. #tenke tenke#

... og ja, du ser riktig, det er opptak av Paradise på tv'en.... blir bønhørlig mobbet for det på jobb :)

Del 2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine meninger blir høyt verdsatt :)